jueves, 15 de enero de 2015

Sortida Carretera Diumenge 18 de Gener


Diumenge 18/01/2015 - Volta Santuari Els Angels -
Quedem a les 7h.30min. per sortir a les 8h. des de l'Ateneu d'Arenys de Mar.

Ruta:
Arenys de Mar - Calella - Tordera - Cal Coix (reagrupament) - Quart - Santuari dels Angels (reagrupament, cafe, reomplir bidons i foto a dalt de tot-BAR) - Quart - Cal Coix (reagrupament) - Tordera - Pineda de Mar - Sant Pol - Sant Cebrià - Sant Iscle i Arenys de Munt (cerveseta al Pavelló).

140 kms. 5h.30min. aprox.

Ver mapa más grande

Fins Diumenge!!
Club Ciclista MuntBikes

10 comentarios:

  1. A veure, no em foteu riure, la setmana passada tothom plorant per l'horari i aquesta poseu un Reagrupament que inclou parada a fer un cafè? Ja de pas tornant parem a fer unes tandes als karts i després anem a dinar a cal Coix

    ResponderEliminar
  2. De parades a fer cafes res de res.
    D.V.

    ResponderEliminar
  3. Aquí tothom s'atreveix a posar però's a les sortides. Coi, que passa si parem a fer un cafetó al bar dels Àngels??, S'acaba el món?? . Jo en començo a estar fart de anta oposició!!!!. I ara sense objectius me la sua tot plegat. Si vinc vinc i si no, doncs a la prochaine. És un club de locusssssss!!!!!!
    Quimet

    ResponderEliminar
  4. El cafe nomes es per els rapids pujant, o sigui els d la A 😜
    Per cert moltes vegades em fet a rutes llargues cafes com a St Hilari bascula, Coll del Ravell, ...

    ResponderEliminar
  5. I per cert torna a ser tard sortir a les 8h en rutes d 5h/140kms.

    ResponderEliminar
  6. Jo estic a favor de la parada del cafè i pasta, no fa mal a ningu i bastant be per tothom per arribar mes ''sencer'' a casa. Si es va a bon ritme sense que ningu peti es pot arribar a bona hora. Abans de las 13:00 estarem fen la cervessa segur.

    ResponderEliminar
  7. Com ningu diu res ja poso jo algo de la sortida.
    146 km. s han van fer molt llargs.
    El principi em va costar molt agafar el ritme. La pujada els Angels la vaig fer amb mes pena que gloria. Encara en costa molt pujar. Problemes evidents del exces de pes. No de la bici sin meu. Vaja que estic gordo.
    I el troç final de la vallalta ja en reserva.
    Resumint falta molta feina per fer.
    D.V.

    ResponderEliminar
  8. Com ningu diu res ja poso jo algo de la sortida.
    146 km. s han van fer molt llargs.
    El principi em va costar molt agafar el ritme. La pujada els Angels la vaig fer amb mes pena que gloria. Encara en costa molt pujar. Problemes evidents del exces de pes. No de la bici sin meu. Vaja que estic gordo.
    I el troç final de la vallalta ja en reserva.
    Resumint falta molta feina per fer.
    D.V.

    ResponderEliminar
  9. Hola penya!!! Sortida d'ahir que de normal es faria de gust, però que degut al fred, al vent i als quilòmetres és va fer com diu en Vicenç molt llarga. Això si, 25 a la sortida, que es va fer a les 8:03 am, i sense esperar als pretorians (arnau, adrià i èric). Ens van atrapar a Sant Pol ja que estranyament es va anar a 25 Km/h. Podeu estar contents i ja podeu perdonar l'afrenta (segons vosaltres) de fa dos mesos i que encara no heu perdonat. :-) .

    Coi, en Vicenç diu que està "gordo", doncs imagina't a un iaiu (jo) que pesa 80 KG. Pujar ja ho odio, perquè et pots sentir molt bé al pla, fort, potent. ara quan comença a la pujada tot desapareix i no entens com pot costar tant una pendent del 5%, però bé és el que hi ha i cap amunt amb el que es pugui.

    Ahir, primeres espases a dojo, que com sempre van tocant la pera als que som de 2ª divisió. No entenen que rera seu anem amb el turbo posat tota l'estona, en canvi ells xiulant com si res. És injusta la vida!!!

    Nota: Ahir un cafetó tots junts als Àngels no hagués fet cap mal, al contrari, haguéssim rigut, ens haguéssim reanimat i ja està.

    I és veritat que a la Vallalta tots, uns més que altres anàvem ja tocadets. Voltors i tots la sobrevolaven.

    I res més. Anar sumant i anar gaudint de la bici!!!!!

    quim

    ResponderEliminar